Índexs de comerç al detall (ICM). Base 2015.
Notes metodològiques

Introducció

L'objectiu principal dels Indices de comerç al detall és conèixer les característiques fonamentals de les empreses dedicades a l'exercici del comerç al detall en la Comunitat Valenciana, que permeten mesurar, a curt termini, l'evolució de l'activitat en el sector. La base dels índexs és l'any 2015. Aquesta operació estadística ofereix índexs de xifra de negocis i d'ocupació per al comerç al detall, així com les seues corresponents taxes de variació.

Es proporciona informació per a l'àmbit general, divisió 47 de la secció G de la Classificació Nacional d'Activitats Econòmiques (CNAE-2009), i per grups de productes (alimentació i resta). D'aquests índexs, es publiquen les sèries originals, les corregides d'efecte de calendari i les corregides d'efectes estacionals i de calendari.

En el termini més breu possible es publicaran unes notes metodològiques amb les principals característiques dels Índexs de comerç al detall. Base 2015, fins llavors pot consultar-se la metodologia de l'INE.