Àrea: Educació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimensió: Context |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indicador: Població en edat escolaritzable |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Temporal: 2023, 2018,2013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Percentatge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C.Valenciana |
|
Espanya |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023 |
2018 |
2013 |
|
2023 |
2018 |
2013 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
23,4 |
23,7 |
24,0 |
|
23,1 |
23,5 |
23,9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 a 5 anys |
4,6 |
5,4 |
6,2 |
|
4,6 |
5,5 |
6,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 a 11 anys |
5,8 |
6,4 |
6,2 |
|
5,8 |
6,3 |
6,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 a 17 anys |
6,6 |
6,1 |
5,6 |
|
6,4 |
6,0 |
5,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 a 23 anys |
6,3 |
5,7 |
6,0 |
|
6,3 |
5,7 |
6,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FITXA TÈCNICA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Definició: Relació per quocient,
expressada en percentatge, entre la població de 0 a 23 anys d'edat i la
població total |
|
|
|
|
|
|
|
Unitats: Percentatge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Territorial: Comunitat
Valenciana i Espanya |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desagregacions: Edat: de 0 a 5 anys, de 6 a 11
anys, de 12 a 17 anys, de 18 a 23 anys |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fonts: Elaboració pròpia a partir de: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Instituto
Nacional de Estadística. INEbase [en línea]. Estadística
Continua de Población.
<http://www.ine.es> [Consulta: 23-05-2023] |
|
|
|
|
|
|
Periodicitat: Anual |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Observacions:
Data de referència a 1 de gener. Es considera edat
escolaritzable la compresa entre 0 i 23 anys, ambdós inclusivament. |
|
|
|
|
|
La
distribució d'aquesta població s'ha fet en grups sexennals, ajustant-se a les
edats teòriques dels nivells educatius del sistema. |
|
|
|
|
|
|
Població a 1
gener 2023 provisional |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Última
actualització: 13-07-2023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|