Àrea: Educació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimensió: Resultats |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indicador: Taxa bruta de graduació en ESO |
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Temporal: 2020/21 - 2004/05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ESO |
|
|
|
|
|
|
Comunitat Valenciana |
|
Espanya |
|
|
|
|
|
|
Homes |
Dones |
|
Homes |
Dones |
|
|
|
|
|
2020-21 |
75,2 |
86,4 |
|
78,1 |
86,6 |
|
|
|
|
|
2019-20 |
77,8 |
87,7 |
|
80,0 |
88,4 |
|
|
|
|
|
2018-19 |
69,5 |
82,2 |
|
73,8 |
84,0 |
|
|
|
|
|
2017-18 |
67,5 |
81,0 |
|
72,7 |
83,2 |
|
|
|
|
|
2016-17 |
60,6 |
73,2 |
|
70,6 |
80,9 |
|
|
|
|
|
2015-16 |
66,5 |
79,9 |
|
74,3 |
84,7 |
|
|
|
|
|
2014-15 |
64,2 |
74,6 |
|
72,7 |
82,8 |
|
|
|
|
|
2013-14 |
60,9 |
74,4 |
|
71,7 |
82,2 |
|
|
|
|
|
2012-13 |
56,4 |
70,2 |
|
68,9 |
82,2 |
|
|
|
|
|
2011-12 |
56,2 |
70,3 |
|
69,9 |
80,6 |
|
|
|
|
|
2010-11 |
57,9 |
72,3 |
|
69,3 |
79,6 |
|
|
|
|
|
2009-10 |
57,3 |
71,2 |
|
68,8 |
79,7 |
|
|
|
|
|
2008-09 |
56,4 |
70,2 |
|
68,2 |
80,4 |
|
|
|
|
|
2007-08 |
52,7 |
67,5 |
|
63,5 |
75,7 |
|
|
|
|
|
2006-07 |
54,5 |
70,5 |
|
62,8 |
76,1 |
|
|
|
|
|
2005-06 |
51,9 |
69,2 |
|
62,4 |
76,4 |
|
|
|
|
|
2004-05 |
56,1 |
72,5 |
|
63,7 |
77,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FITXA TÈCNICA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Definició: Relació entre l'alumnat que acaba amb èxit esta etapa,
independentment de la seua edat, i el total de la població |
|
de la
"edat teòrica" de començament de l'últim curs (15 anys). |
|
|
|
|
|
Unitats: Percentatge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Territorial: Comunitat Valenciana i Espanya |
|
|
|
|
|
|
Desagregacions: Sexe: Homes, Dones |
|
|
|
|
|
|
|
Fonts: Ministerio de Educación y Formación Profesional.
Enseñanzas no universitarias. Resultados Académicos. |
|
|
<http://www.educacionyfp.gob.es/portada.html>.
[Consulta: 18-11-2022] |
|
|
|
|
Periodicitat: Anual |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Observacions: No es consideren els titulats de l'Educació Secundària
per a Persones Adultes o de Proves lliures. |
|
|
Última
actualització: 13-07-2023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|