Àrea: Educació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimensió: Recursos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Indicador: Nombre d'alumnes per professor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Temporal: 2021/22 - 1997/98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C.Valenciana |
|
Espanya |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
Centres públics |
Centres privats |
|
Total |
Centres públics |
Centres privats |
|
|
|
|
|
|
|
|
2021-2022 |
11,2 |
10,1 |
14,6 |
|
11,4 |
10,3 |
14,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2020-2021 |
11,8 |
10,8 |
14,7 |
|
11,4 |
10,4 |
14,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2019-2020 |
12,0 |
10,9 |
15,2 |
|
12,0 |
11,0 |
14,9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2018-2019 |
12,2 |
11,1 |
15,3 |
|
12,2 |
11,2 |
15,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2017-2018 |
12,4 |
11,2 |
15,4 |
|
12,4 |
11,4 |
15,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2016-2017 |
12,6 |
11,5 |
15,4 |
|
12,5 |
11,5 |
15,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2015-2016 |
12,5 |
11,5 |
15,4 |
|
12,5 |
11,5 |
15,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2014-2015 |
12,9 |
11,9 |
15,3 |
|
12,7 |
11,7 |
15,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2013-2014 |
12,8 |
12,0 |
14,8 |
|
12,7 |
11,8 |
15,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2012-2013 |
13,3 |
12,6 |
15,2 |
|
12,6 |
11,8 |
15,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2011-2012 |
12,4 |
11,0 |
17,3 |
|
12,1 |
11,1 |
15,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2010-2011 |
11,6 |
10,6 |
14,4 |
|
11,3 |
10,6 |
13,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2009-2010 |
11,4 |
10,2 |
14,9 |
|
11,3 |
10,4 |
13,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2008-2009 |
10,9 |
10,1 |
13,0 |
|
11,1 |
10,3 |
13,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2007-2008 |
11,0 |
10,2 |
13,4 |
|
11,2 |
10,3 |
13,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2006-2007 |
11,1 |
10,2 |
13,6 |
|
11,5 |
10,6 |
13,9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2005-2006 |
11,1 |
10,2 |
13,8 |
|
11,8 |
10,8 |
13,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2004-2005 |
11,3 |
10,3 |
14,4 |
|
11,9 |
11,0 |
14,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2003-2004 |
11,5 |
10,4 |
14,8 |
|
12,1 |
11,2 |
14,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2002-2003 |
11,7 |
10,6 |
15,2 |
|
12,4 |
11,4 |
15,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2001-2002 |
11,8 |
10,6 |
15,6 |
|
12,5 |
11,5 |
15,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2000-2001 |
12,2 |
11,1 |
15,9 |
|
12,9 |
11,9 |
15,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1999-2000 |
12,9 |
11,7 |
16,9 |
|
13,4 |
12,4 |
16,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1998-1999 |
13,8 |
12,8 |
16,9 |
|
14,0 |
13,1 |
16,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1997-1998 |
15,2 |
13,9 |
19,6 |
|
14,9 |
13,9 |
17,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FITXA TÈCNICA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Definició: Relació per quocient
entre el número total d'alumnes matriculats en ensenyances no universitàries
i el total de |
|
|
|
|
|
professorat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unitats: Número d'alumnes |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Àmbit
Territorial: Comunitat
Valenciana i Espanya |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desagregacions: Tipologia de centres: públics i privats |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Centres
Públics: Aquells de titularitat pública, bé siga
l'Administració General (M.E.C. o qualsevol altre Ministeri), Autonòmica |
|
|
|
|
|
(Conselleries
d'Educació o altres Conselleries de les CC.AA.), Local (Ajuntaments,
Diputacions ...) o qualsevol altre ens públic. |
|
|
|
|
|
Centres
Privats: Aquells el dels quals titular és una
institució, entitat o persona de caràcter privat. Tots els centres estrangers
es |
|
|
|
|
consideren
privats, independentment del seu titular. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fonts: Ministerio de Educación y Formación Profesional. EDUCAbase |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
<http://www.educacionyfp.gob.es/portada.html>.
[Consulta: 25-04-2023] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Periodicitat: Anual |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Observacions:
Es considera tot l'alumnat matriculat en un curs,
tant si s'ha matriculat per a la realització d'un curs complet d'una |
|
|
|
|
ensenyança o
si només cursa part de les seues matèries o assignatures. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Com a
professorat es considera tot el personal que exercix la docència directa amb
l'alumnat en el centre dins del horari escolar. |
|
|
|
|
Última
actualització: 13-07-2023 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|