Nombre mitjà | Curs | Alacant | Castelló | València | C. Valenciana | Espanya |
---|---|---|---|---|---|
Alumnat per ordinador destinat a tasques d'ensenyança/aprenentatge¹ | |||||
2013-2014 | - | - | - | 5,3 | 3,0 |
2014-2015² | - | - | - | 5,0 | 3,0 |
2016-2017 | - | - | - | 4,3 | 3,0 |
2018-2019 | 4,1 | 3,7 | 3,8 | 3,9 | 2,9 |
2020-2021 | 3,5 | 3,3 | 3,4 | 3,4 | 2,5 |
Segons titularitat del centre | |||||
Centres públics | 3,5 | 3,1 | 3,0 | 3,2 | 2,3 |
Educació Primària | 3,4 | 2,9 | 3,0 | 3,2 | 2,4 |
Educació Secundària i Formació Professional | 3,6 | 3,2 | 3,0 | 3,3 | 2,3 |
Centres privats | 3,4 | 4,4 | 4,0 | 3,9 | 2,8 |
Alumnat per ordinador destinat a la docència | |||||
2013-2014 | - | - | - | 6,5 | 3,6 |
2014-2015² | - | - | - | 6,1 | 3,6 |
2016-2017 | - | - | - | 5,2 | 3,6 |
2018-2019 | 4,9 | 4,4 | 4,6 | 4,7 | 3,4 |
2020-2021 | 4,1 | 3,8 | 3,9 | 4,0 | 3,0 | Segons titularitat del centre |
Centres públics | 4,1 | 3,6 | 3,5 | 3,8 | 2,9 |
Educació Primària | 4,1 | 3,5 | 3,6 | 3,8 | 2,9 |
Educació Secundària i Formació Professional | 4,2 | 3,7 | 3,5 | 3,8 | 2,8 |
Centres privats | 4,0 | 5,1 | 4,7 | 4,5 | 3,3 |
Alumnat per ordinador connectat a Internet destinat a la docència | |||||
2013-2014 | - | - | - | 7,7 | 4,0 |
2014-2015² | - | - | - | 7,1 | 4,0 |
2016-2017 | - | - | - | 4,4 | 3,8 |
2018-2019 | 4,1 | 3,7 | 3,8 | 3,9 | 3,6 |
2020-2021 | 4,9 | 4,4 | 4,5 | 4,6 | 3,2 | Segons titularitat del centre |
Centres públics | 4,8 | 4,1 | 4,1 | 4,4 | 3,1 |
Educació Primària | 5,0 | 4,1 | 4,5 | 4,6 | 3,2 |
Educació Secundària i Formació Professional | 4,7 | 4,2 | 3,9 | 4,2 | 3,0 |
Centres privats | 5,1 | 5,5 | 5,2 | 5,2 | 3,6 |
Font: Ministeri d'Educació i Formació Professional. Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris. <http://www.mecd.gob.es>
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris.
¹ S'han considerat els ordinadors destinats preferentment al professorat i a la docència amb l'alumnat.
² En el curs 2014-2015 aquesta operació estadística va passar a tindre caràcter biennal, proporcionant resultats en cursos acadèmics alterns.