Nombre mitjà | |||||
Curs | Alacant | Castelló | València | C. Valenciana | Espanya |
---|---|---|---|---|---|
2013-2014 | - | - | - | 3,6 | 6,4 |
2014-2015² | - | - | - | 3,9 | 6,4 |
2016-2017 | - | - | - | 4,5 | 6,4 |
2018-2019 | 4,9 | 5,0 | 5,1 | 5,0 | 6,7 |
2020-2021 | 5,1 | 5,2 | 5,4 | 5,2 | 7,2 |
Segons titularitat del centre | |||||
Centres públics | 5,0 | 5,4 | 5,6 | 5,4 | 7,2 |
Educació Primària | 4,6 | 5,2 | 5,0 | 4,9 | 6,6 |
Educació Secundària i Formació Professional | 5,4 | 5,5 | 6,2 | 5,8 | 7,8 |
Centres privats | 5,4 | 4,3 | 4,9 | 5,0 | 7,1 |
Font: Ministeri d'Educació i Formació Professional. Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris. <http://www.mecd.gob.es>
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Estadística sobre la societat de la informació i la comunicació en els centres educatius no universitaris.
¹ S'han considerat els ordinadors destinats preferentment a la docència amb l'alumnat.
² En el curs 2014-2015 aquesta operació estadística va passar a tindre caràcter biennal, proporcionant resultats en cursos acadèmics alterns.